Krav....

haha ja då har man fått krav på nytt inlägg från en viss flicka haha... Tänk va man har o stå i... Ligger i sängen och är sjuk men inte ens då kan man få vila ;) haha... Jävligt att bli sjuk nu sista dagarna av lovet :( alltid när man e ledig ska man lyckas få nått skit... 2a gången under denna ledigheten... får sluta dricka sprit så man håller sej frisk som vissa kloka människor säger....

har inte gjort så mycket den senaste tiden... Blev nyår hemma hos helena i alla fall. Sjukt trevligt ;) vissa personer borde lära sej att va tysta o tänka innan dom snackar menmen.. men han lär väl aldrig sej... snart får vi ta en filmkväll.. :) myyyspys du o ja som vanligt :D gumman hur många gånger har vi sett den tror du ????


Nu ska jag lägga mej ner i sängen igen så jag blir frisk nån gång... Måste ju vara frisk till i veckan då skolan börjar o ja vill kunna köra igång med träningen som vanligt :)


 
Finaste helena o jag :)


Natti natti

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe mm jag har höga krav ;) Tror nog att vi är uppe i femton gånger i alla fall haha men vad gör man den e ju så braaa!!! vår film darling

2009-01-05 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0