Casa Mia

Fredagen blev det middag med min fina Maria.... :) Nu har vi sagt att det inte ska gå lika länge till nästa gång. Får hoppas nu att vi håller det också. När man träffar dej så är det verkligen som om jag träffade dej igår även om man måste ta igen lite vad som har hänt under tiden... Man kan prata med dej om allt och det är underbart... :) Mysigt var det också med lite middag, även om servitören var en surgubbe...  Kvällen slutade med en promenad från Casa Mia hem till mej sen höll flickan på att somna på soffan :P Inte lätt att va ledig hela dagen eller hur hehe....

Igår blev det som sagt heldag med pappsi.. Blev ut till Center syd.. Blev några träningslinnen och en klänning...  Jag som skulle vara duktig och spara lite pengar haha.. Menmen.... Sen blev det lite vila efteråt och sen en mums middag som vanligt blir man lite bortskämd när man kommer på besök nuförtiden hehe... :)  Mysigt :)

Har varit en lugn och underbar helg... Underbara människor och allt :) Så det ska vara ju.. Bäst då...

Imorgon blir det skolan igen.. Ny kurs innan vi ska ut på praktik om 2 veckor... Så dessa dagarna kommer man vara fullt upptagen med att läsa en bok som vi sedan nästa vecka ska skriva ett Paper om... Sjuk ångest. Hur ska man hinna allt liksom....  Aja en dag i taget.. Blir ju i alla fall träning imorrn :D :D



Jag (flodis) och finaste Maria (pellis) haha eller hur gumms :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0