Uppdatering..

Denna veckan har gått sjukt fort.. Hinner knappt med något... Det är praktiken som gäller och samtidigt försöker man trycka in några träningspass.. Men det går väl sådär med det... Denna vecka har även mycket tid lagts på lägenhetstittande.. Snacka om att det tar mycket tid att hålla på att kolla varje kväll och liten tid man har över.... Nu bor man i alla fall i Limhamn ett tag. Papps e på semester så nu passar man huset... Skönt att va lite ensam.. Jag och Bumbi hehe.. Mysigt...

Igår va det först praktiken som gällde. Gud va skönt det var att kunna köra till jobbet och hem. Sparar galet mycket tid. Så den kommande veckan slipper man kanske gå upp så tidigt som jag har behövt innan.... Efteråt blev det träning sen direkt hem til lilla Liv och hälsa på.. Min fina lilla guddotter.. :) Blir större och rundare för varje gång man ser henne hehe... Därefter blev det hem och vända och sedan till Helena... Blev filmkväll med massa godis.. Alltid lika underbart att träffa dej flickan min hehe...




Nu ska jag hoppa in i duschen !

Glad alla hjärtans dag på er !


Puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är helt klart världens bästa tröja =)

2009-02-17 @ 14:28:23
Postat av: Kaveh

Hoppas ni hade kul me filmer o godis.

O tröjan va inte så fin. Har sett finare. Helena försöker va snäll bara ;)

2009-02-18 @ 02:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0