Noll händelser..

Det händer inte mycket i mitt liv just nu känns det som.. Bara praktiken och lite träning annars e det inte mycket skoj... Eller ska på lägenhetsvisning på måndag.. Vet dock inte om det e något för mej. Blir nog för litet men man får ju ge det en chans o kolla på den iaf.... Nu vill jag bara hitta nått så ja kan få va me mina små katter igen haha. Saknar dom galet mycket...   

O va gör man när man inte har något att göra på kvällarna.. joo då shoppar man..  "råkade" köpa en klänning igår.. va inte alls planerat men men så blir det ibland. fick ju beställa två olika storlekar eftersom det är sjukt svårt med storlekar ibland.. haha inte lätt me min kroppsform o veta heller.. 




Helgen kommer bli lugn och mysig... Man måste ju ta igen sej efter veckan haha... ibland undrar jag hur tusan ska ja orka jobba såhär hela mitt liv... Men det återstår väl att se.. Gäller ju bara att man har nått jobb som man trivs med så ska det nog gå fint...

Nej nu ska ja se om det finns nått på tv....


Grattis till dej !!


Puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0