Kirseberg...

Om ca 1 månad kommer jag flytta till Kirseberg. Sjukt mysigt liten liten 1a...Där ska jag och mina små tjockiskatter hålla till fram över :) Längtar galet mycket dit... Inte kul att bo hemma hos pappa hela tiden ju. Känns som att jag bor i en resväska och rummet ser ut som fan med kläder och annat överallt... Nej längtar till min egen vardag o med ordning och reda.. Får hoppas jag kommer trivas där ju.... Ett plus e ju att jag har dej nära mej !!!!  :D Finaste..... Får börja ha nedräkning.. Får ju nycklarna den 20e o sen den 28-28/3 kommer väl flytten att äga rum haha.. Underbaart ! O dumma pappa lurade mej när jag skulle få reda på dej haha.. Ball att ja inte fatta nått... Trög som tusan... men men....

Annars rullar livet på i vanlig ordning med praktik och lite träning o så... Mår väldigt bra för tillfället..Underbart att känna så faktiskt.... Kanske vårlängtan och dom känslorna som far runt i kroppen.. Vem vet....

Har varit en helt underbar vecka faktiskt... Mycket att stå i men helt underbart ändå !!!


Puss mina kära     ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Yeeee inflyttningfest =)

2009-02-26 @ 18:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0