Hemsk natt

Veckan har varit hur bra som helst och jag trivs verkligen på min praktikplats ! Dock är man galet trött efter varje dag så tänkte att jag skulle sova ordentligt inatt... Gick väl och la mej runt 1 och när kl är 3 ringer det hemma hos pappa (sover ju där nu).. så jag går upp o svarar och då är det min brors fru som ber mej lämna telefonen till min pappa.... Pappa får telefonen och hon berättar att hon har fått åka in till akuten i Karlskrona med Liv... Hon hade fått svårt o andas och krampade... Så vi åkte till Chrisse som va hemma... han ville självklart åka upp men eftersom han skulle öppna butiken idag så va han tvungen att få tag i någon innan.. helt sjukt att man inte fick tag på en enda !!! jag, pappa och chrisse satt med vars en telefon och ringde.. men inte en enda svarade !! helt sjukt att man inte ska kunna åka iväg till sitt barn som ligger på akuten för att då kanske man förlorar jobbet.... !! det är så fel det kan bli.... snacka om dålig organisation !!! i alla fall det slutade med att jag och pappa åkte hem igen och chrisse fick åka upp nu på morgonen när han hade öppnat....

Nu precis ringde pappa... Min fina Liv kommer ligga kvar ytterligare en natt.. :( Hon skriker hysteriskt och har massa slangar och skit...Men skönt att veta att hon är bättre i alla fall.. Febern är kvar och så men hon har inga kramper eller andningssvårigheter längre...

Finaste Liv med familj... Tänker på er...


Puss...Ta hand om er....


Kommentarer
Postat av: Helena

mitt hjärta. Åke o Kaveh utlyser uppdatering! hehe

2009-02-11 @ 12:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0