Helgen...

Sista helgen innan praktiken börjar...  Hade planerat att vakna ut pigg och allt idag men vet inte vad som gick fel... Gick inte o la mej allt för sent igår o sov länge.. Men ändå e jag dödstrött....

Aja.. Fredagen började med seminarie i skolan.. Inte speciellt kul men tiden gick i alla fall.. Sen blev det hem och vila en stund... Blev sminkning senare på eftermiddagen... Dock kändes det inte riktigt som att den sortens sminkning passade mej.. Jag kände mej inte som mej själv... Plus att hon var världens mest otrevliga person... Jag betalar ju henne och då ska hon väl inte få mej och känna som att jag är i vägen.. Aja till Storgatan går jag aldrig igen om jag skulle bli sminkad... Senare på kvällen blev det middag med Helena här.. Mums så gott det var även om jag inte åt det riktigt så som man skulle göra... Därefter begav vi oss till Lilla torg dit även Lina kom.. Trevligt trevligt var det.. :)   Fan d finns mycket skumt folk ute i Malmö. Ingen nyhet men ja....

Igår blev det upp och göra sig i ordning för att åka upp till Karlskrona. Fastern min har fyllt 60 så vi åkte upp för att fira henne lite.. Blev åksjuk på vägen så fick ta över körningen.. Ca 5 h körning fram o tillbaka.. Tråkigt värre på sega vägar där det finns fartkameror överallt... ! Men men... Det var trevligt i alla fall.....   Sov inte hemma inatt för pojken skulle ha grabbkväll här hemma.. Så sov hos min kära papps..   :D

Idag så är det tvättning.... Tråkiga söndagar. Får bli lite träning ikväll kanske... Vet inte alls hur det blir med träningen denna vecka och veckorna framöver i och med praktiken. Så man får ju passa på :D

Nu ska ja titta en sista gång på mitt Paper så jag slipper göra det i veckan....

Puss puss ni är underbara ♥   speciellt du min finaste ....


Kommentarer
Postat av: Kaveh

Varför kunde du inte sminka dig själv där hemma?

Fy fan va lat du e. Du kunde till o me be Helena.

Josse Josse ... (skakar huvet)

2009-02-05 @ 03:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0