Första dagen

på praktiken är nu avklarad... Va sjukt jobbigt att gå upp så galet tidigt men när jag väl kom dit så var jag pigg :) som vanligt alldeles för tidig men men... sån är jag helt enkelt....  Kuratorerna var så himla söta hade köpt en blomma där det stod att jag va välkommen dit... Jag fick nycklar, kort för att komma in överallt, en sjukt fin vit rock hahahah o mitt eget lilla rum.. Myspys haha... Dock lite tomt för tillfället men får väl göra det lite mysigt där :)   Va i alla fall en mysig dag.. Dom tog så väl hand om mej och jag fick va me på ett möte men resten av tiden gick till annat... Ser i alla fall fram emot tiden där !! Ska bli superskoj !! 

Är dock helt slut nu.. Så mycket att ta in så man blir helt slut i huvudet... Nu har allvaret börjat i alla fall... Ikväll blir det bara att slappa i soffan. Orkar inte röra en fena för tillfället... Blir dock träning imorgon efter "jobbet" hehe kanske somnar springandes på löpbandet haha...

Puss puss   ♥

Kommentarer
Postat av: Kaveh

Josse jag tog fotot som du tog på oss på nyår från Helena. Jog tror du får ge henne en ny.

Vet shi var du praktiserar men lycka till Smurf.

2009-02-05 @ 03:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0