Trevligt

Ja då skulle man kolla saldot på kontot under morgonen och då fick jag mig en trevlig överraskning... Skattepengarna hade kommit.. Känns riktigt passande nu under sista månaden innan skolan börjar.. Blir väl säkert en del shopping men ska väl försöka spara lite också... 

Nu är det bara 3 dagar kvar på sommarjobbet.. Ska faktiskt bli otroligt skönt med 3 veckors ledighet innan skolan börjar i september... Trodde aldrig jag skulle klara av dessa månader men det gick ju faktiskt relativt bra... :)  Segt bara att ha en helg som sista pass men men ......

Idag är jag i alla fall ledig... Fint väder är det också men orkar inte bege mej till stranden.. Blir en lugn dag hemma o slöa mej bara sen ikväll blir det träning... Nu när lovet börjar ska jag fan försöka ta tag i träningen ordentligt igen. Känns som man har segat ner sig under sommaren.. Inte alls bra faktiskt... Men tycker det har varit svårt att få in träningspass i dom tider man har haft på jobb... Undra hur det kommer bli när man börjar jobba på riktigt i framtiden.. Får ju i alla fall hoppas att man kommer ha ett 8-5 jobb och inte jobba sent på kvällarna.. Men det återstår att se....

Nu ska ja kolla lite på sjukhuset. Jag e nog knäpp som tycker att det är spännande men ja det är jag...


Puss puss   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0