Sista dagen

Ja då va det sista dagen på sommarlovet idag... Hemsk att lovet redan är slut.. Jag har ju verkligen inte gjort något speciellt denna sommar....Ingen resa eller nått.. Känns trist som tusan.. Längtar efter riktig värme och bad... Känner mig inte alls redo för att börja skolan imorgon. Vill fortsätta vara ledig ett tag till.. Men man får inte alltid som man vill.. Tyvärr.. Tur är väl att man har roliga saker inbokat några helger framöver så att man har något att se fram emot...

Om en stund ska jag bege mig och träna lite.. Känner mig inte sugen på det heller men jag är illa tvungen... Ska även försöka komma fram till vilken höstjacka jag ska behålla och vilken jag ska lämna tillbaka. Svårt val det där haha. Vilka problem man kan ha.. :)

Nu ska ja sluta klaga och slänga mig i soffan och njuta lite av den sista ledigheten :)


Puss mina fina vänner ♥

 



Fina Lina :)


Älskade Liv på språng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0