Semester

Wiii nu är man ledig i ungefär 3 veckor.. Började ledigheten på riktigt igår... Skönt att få en riktig sovmorgon och att veta att man nu kommer att vara långledig... Helt underbar känsla faktiskt...
 
Igår blev det gymmet men fy bubblan så varmt där är inne nu.. Nästan inte så att man orkar vara där. Och hur kan dom inte ha fixat luftkonditioneringen ännu.. Den har liksom krånglat sen i mars eller nått.. Helt sjukt faktiskt.. Riktigt dåligt. Men det är ju inte speciellt ofta jag tränar i Sege...

Framåt kvällen kom pappsi och hämtade upp mig så körde vi till Mobilia och inskaffade mig en liten tv. Var verkligen på tiden :)   Därefter bar det av hem till brossan och Hanna och lilla underbara Liv :D Var där hemme en stund sedan körde vi hem till papps för att grilla... Lilla Liv går ju för fullt nu så hon skulle gå in i hallen men fastnade i mattan och med nappen i munnen ramlade hon rakt fram ner i stengolvet..... Hon började självklart storgråta men man tänker alltid att dom gråter en liten stund men att det går över relativt snabbt... Efter ett tag skriker Hanna att hon blöder... Fy fan det var inte lite heller... Fina gumman hade slagit in tänderna :( Så blev tandläkaren för hennes del idag.... Snuttegull...  Men men det slutade ändå bra med tanke på att så små bebisars tänder kan man inte göra något åt... Dom kommer ut i alla fall.... Tur det bara är mjölktänderna !


Idag har jag bara bara segat mig i soffan. Glott på film och slöat mig... Nu håller jag på att tvätta.. Riktigt trist dag..... Men imorgon blir det ju Danmark med mammi...  :) Ska bli myyspys...

I helgen blir det fest och annat trevligt....

Super.....

Nu måste ja springa till tvättstugan....





Puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0