Ett tag sedan...

jag skrev här.... Har blivit alldeles för slö med detta.. Men känns inte som att jag har någon lust att skriva längre... Älskar att läsa alla andras och kollar deras uppdateringar ofta men ja själv skriver jag aldrig....

Idag har jag bara varit hemma och slöat mig... Blev dock ett besök på gymmet.... Sen cykla jag hem och duschade...  :) Alltid lika skönt efter träningen... Vid 16 cyklade jag mot Mobilia... Blev en del shoppande.. Jag som hade tänkt spara mina pengar. Men icke.. Blev ett par högklackade stövlar, en kavajliknande grej haha, en tröja och strumpor... Blev även ett besök på Donkan så man fick lite mat i magen... :) Man har hela festivalen med massa mat men man väljer donkan haha. Sjukt egentligen... 

Nu skulle vi precis försöka sätta upp tv.n men blev inget av det eftersom det saknades grejer :(   Riktigt trist.. Jag som ville ha allt fint när brossan kommer på besök....

Imorgon blir det att städa här hemma, till mormor, sen träffa mamma som sedan ska sova här.... Mys.... Och fint väder ska det också bli. Super :D



Puss mina fina vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0