Onsdag

Idag fyller fina gumman år !! Hoppas du har haft en underbar dag !! :P  Grattis grattis grattis till dej min fina !!!!


Idag har varit en sömnig dag... E så galet trött på morgonen så att jag somnar på bussen.. Tur att jag ska av på sista hållplatsen ifall jag en dag inte vaknar så som jag brukar.. :P Har aldrig varit en som e så galet trött på morgonen men detta e nog aningen för tidigt känns det som. Inte mänskligt att behöva gå upp 4,45... Men men.. Har varit en del att göra på praktiken idag. Har börjat ha ansvar för en halv avdelning på egen hand så det känns kul.. Spännande och nervöst såklart..

Längtar till helgen i alla fall...
På fredag blir det inte praktiken, så som det ser ut nu.. Blir gruppträff i Lund istället.. Så då behöver jag inte gå upp fullt lika tidigt.. Skönt ! Halv 7 hade varit sovmorgon nuförtiden haha...  Sen på kvällen kommer fina Maria hit.. Blir middag och massa snack. Har mycket att ta igen juuu
Lördag e det dags att träffa min födelsedagsgris... :) Treeevligt !!!!

Ska bli en underbar helg i alla fall... Ska även släpa ut mej o titta på en tv tänkte jag..

Nu ska jag mysa med katterna som nu har bott hos mej i en vecka ! UNDERBART.. Gud som jag hade saknat dom...

Puss alla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0