Inflyttningsfest....

Ja då hade man inflyttningsfest igår.... Hade en supertrevlig kväll.... Trevligt folk och god dricka.. Kanske dock lite för mycket av det goda.. Känns så idag i alla fall... 

Stod i duschen innan kvällen och så ringer det på dörren. Inte precis sugen på att hoppa ur och gå o öppna så jag struntar i det... Sen ringer det igen efter en stund och jag får hoppa ut o ta en handduk om mej. Såg helt hemsk ut... Men men.. Där stod grannen med blommor... Kanske lite gulligt om det inte vore för vad jag tror va hennes egentliga mål med att ringa på... Hon informerade mej om att husets regler va att kl 22.00 ska man sänka ljudet och kl 24.00 ska man gå vidare ut och festa...  Men hon va nöjd med 01,00... Haha herregud. Jag satte upp en lapp i mitten av veckan för att folk skulle veta om det i god tid.... Jag har typ Aldrig fester... Och det är helg.... Aja hon kom aldrig in och klagade igår vilket nog är tur... Menmen kärring till granne i alla fall...

Menmen sen kom helena och det blev drinkar och pizza.. Hälsosamma josse haha....  Sen droppade folket in... :)  Trevligt trevligt hade jag... haha. Underbara vänner man har !!! Synd bara att det va många som inte kunde komma :(men men får ju festa fler gånger...  Senare på kvällen blev det Slagt... Men fy vilken huvudvärk jag hade redan där..

Och man vaknar upp nu på morgonen och ska städa och allt samtidigt som man mår som en gris.... Snart ska man gå och lägga mattan i tvätten och sen e det tvätt fram till 20.... Sjukt seg lördag.. Men så är det ibland ju....

Lite bilder från kvällen :



Jag och min älskade Maria, festplaneraren haha....




Fina Helena och jag på Slagt 





Bästaste Lina






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0