gamla???

va galet längesen jag skrev nu... men nu är det väl dax igen.....
snackade precis me lilla helena på msn... haha.. galet vad hemskt det kändes...

"klockan e halv nio du ska snart gå o lägga dig bo ja tycker det är intressant med glaciärer..."

haha känns hemskt... jag behöver lägga mej runt 9 för att ens komma upp på morgonen... o helena min fina tycker det är intressant me glaciärer... haha... vi kunde lugnt konstatera att vi var gamla... haha eller i alla fall helena kom fram till det..... menmen.. sånt e livet. vi blir äldre och äldre haha.. dock kanske man ska va ung när man e 21 haha... 


Aja....Påsken har varit otroligt lugn i år känns det som... Lite familj, vänner och så.... Inte mycket till rörelse i mitt lilla liv för tillfället.....  Men det får vi hoppas inte håller i sej så länge. Jag börjar känna mej rastlös och vill göra saker hela tiden.... Men imorgon e det praktik igen... Då e man tillbaka i sina rutiner... Upp tidigt, praktik, hem laga mat, duscha, sova... haha.. kanske någon liten tid för träning....

Imorgon ska jag i alla fall ut o fixa tapeter me papps... Ska bli så skönt att få upp den till helgen... Slippa ha allt vitt.. Det gör mej knäpp..... :D Ska bli underbart.... Har så mycket jag vill göra i min lilla lya men det får komma med tiden känns det som.....


Natti natti mina unga vänner :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0