Återhämtning..

Ja då har man återhämtat sej från fredagens festande.. haha lördagen va det värsta ja varit med om på länge haha.. Men jag tog mej igenom den... Får börja festa lite oftare så man inte blir som en gammal tant efteråt....Försöker ju få med mej Maria ut på lördag... Tror dock itne jag lyckas så bra haha....

I alla fall... Igår blev det bara praktiken och sen träning... Känns inte som att man har något liv längre haha... Vid halv 9 la jag mej på smikmattan för att slappna av lite haha men resultatet blev att jag blev så galet trött så jag somnade nästan på den... Så blev en tidig kväll för mej.. Antagligen välbehövd sömn men ändå.. :)

Idag har det bara varit praktiken, som alltid... Även varit o handlat lite mat.. Är nog det tråkigaste som finns. Speciellt om man bara handlar mat för att äta den ensam. Är galet tråkigt och jag börjar tröttna på det.. Får nog försöka hitta mej någon som vill äta med mej haha.. Någon som e sugen??? Du lagar mat och jag gör kaka hahahaha... Dock inte varje dag kanske för då kommer jag verkligen inte komma i den där klänningen som jag vill haha....

På torsdag är det valborg och jag har noll koll på va jag ska hitta på så är det nån som har nått skoj för sej så hehe...


Nej nu blir det duschen...

Maria älskade, nu har jag iaf skrivit några rader haha....     


♥  Pussar från tanten ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag väntar fort. på falukorv o stuvade makkisar. Det är bara att skicka en inbjudan så kommer jag. O kladdkakan oxå juue. Jodå jag är på utgång, vi får höra med fler folk juue... kommer bli najjjjs honey

2009-04-28 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0