4 april

Hade en helt underbar kväll igår med fina Maria... Att träffa dej är helt underbart. Har aldrig tråkigt tillsammans med dej haha.. Massa snack  blev det. Massa kom fram och nu kommer hon bara skratta åt det antar jag.. Haha galet värre.. Men men.. Vad gör man..  Minnen väcktes...Blev jättegod middag med lövbiff och bakad potatis.... :D Till det blidde det massa vin haha. Mumsigt !!! Boxen tog slut (den va inte full när vi började).... Att ha såna gottiskvällar hade varit vägen till att rulla fram som en boll...   Jag hade sett fram emot att Maria skulle dansa sin dans hahaha men icke.. Hon hade "glömt" den haha.. Tror nog du va feg bara haha..   Hann även med att börja planera datum för inflyttningsfest här i min lilla lägenhet... Vet dock inte hur folk ska få plats... Har varit max 5 st här en gång o då kändes det som att vi va hur många som helst.... Men det ska nog gå ;) Har ju min festplanerare till hjälp... eller?????

Ikväll blir det helkväll med Helena.. Trevligt trevligt.. Får ju gratta henne eftersom hon fyllde år i veckan...Min lilla födelsedagsgris... Skönt att vi ses lite oftare nuförtiden.. Ibland har d gått alldeles för länge emellan gångerna....  Men ikväll smäller det igen hahahaha...


Nu ska ja laga lite mat.. Magen har börjat kurra.....


 

Jag och Maria i Danmark med våra underbart fina kepsar.. Helan och halvan... haha... Minnen !!!!!   -04







Helena och Jag för ett tag sedan....    Ikväll kör vi igen haha....






Ha en underbar kväll alla !!!    ♥


Kommentarer
Postat av: Festfixaren!

Haha klart jag fixar fest till dig älskling haha.. Ge mig bara klartecken så startar jag direkt.. Fy fan va söt bild på oss, så längesen..! Älskar dig snäckan

2009-04-04 @ 19:37:53
Postat av: Anonym

En lite liten uppdatering måhända mitt hjärta?

2009-04-08 @ 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0