Upphittare...

På väg hem från skolan så hittade jag en mobil på bussen.. Lämnade först in den till busschauffören men efter lite tanke så bad jag om den så jag kunde försöka få tag på ägaren på egen hand. Man vet ju faktiskt inte om chauffören hade lämnat in den på skånetrafiken eller om han hade tagit den själv. Man kan ju inte lita på någon nuförtiden. Har i alla fall ägnat 1 h åt att försöka få tag i ägaren.. Som tur var ringde hans dotter till mobilen så nu har jag i alla fall fått napp... :) hon blev först helt sur o undrade vem jag var men efter att ha förklarat mej så tackade hon... Så nu sitter jag och hoppas att han hör av sej...    Jag hade aldrig klarat av att ta den själv. Vet ej känns som ja har sån spärr.. Hade det varit pengar så klart jag hade tagit dom.. Men inte en plånbok, inte en mobil... Det klarar jag inte. Man får bara hoppas att man får tillbaka detta någon gång....  :D  Nu har jag berömt mej själv tillräckligt hahaha....  Men skulle ni hitta min mobil är det bäst att ni lämnar in den ;)

Ha en underbar dag alla !!


Puss    ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0