Trappor och jag....

Fyyyy mitt knä gör ont :(  Svullet, rött, sönderskrapat... Tycker faktiskt synd om mej själv... Inte första gången jag ramlar i en trappa.. Jag borde nog hålla mej borta från branta trappor i framtiden... Det borde i alla fall finnas något att hålla i när man ska upp och ner.... !  Men men det är väl kanske bara jag som är klantig.... ! Tack Lina för hjälpen :)


Usch helgen har innehållit plugg, plugg och plugg.... Känns som man får ångest varje sekund som man inte pluggar på... Tänk att kunna göra något en kväll utan att tänka att nu ska jag upp tidigt och plugga.... 8 i morse vaknade jag och tänkte shet hur ska denna tentan gå.... Fy det är hemskt... Men på fredag så gäller det... Gäller att plugga ihjäl sej dessa sista dagarna !



Nej nu tänker jag försöka städa lite här hemma, om jag orkar med mitt knä.... Inte ens städa hinner man med... !




Puss alla !!!            ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Sån ångest jag fick nu, eftersom jag inte börjat plugga än. Dessutom har jag gått och blivit sjuk, underbar timing!

2008-09-29 @ 11:08:03
URL: http://kakariki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0