Tillbaka till verkligheten.

Nu är allt igång igen. Känns skönt på nått vis. Även om det är en delkurs som inte riktigt intresserar mej. Har aldrig varit intresserad av politik och sånt men nu är det väl dax att lära sig lite. Har beställt böckerna nu och väntar på att dom ska komma. Så blir väl en jävla massa läsande i helgen om man orkar....

Idag är man dock ledig och då är det massa annat som ska fixas. Hämta ut paket på posten, gå till en skräddare, träna o försöka städa o sånt... Men jag älskar när det är rutin på livet... Planering är underbart.. :D Kalendern får åter användas efter att ha fått vila nästan hela sommaren...

Just nu känner jag att jag har tappat motivationen till att gå o träna. Känns som ja hade velat börja träna nått annat.. Vet dock inte vad...    lite förslag kanske???

Snart är det våra bästa år i alla fall..    :)


Puss

Kommentarer
Postat av: malin

börja simma med mig för fan :D

2008-09-11 @ 23:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0