Teknikens värld...

Det är sjukt hur beroende vi, i alla fall, jag e av att min data ska funka som vanligt....  Bara småsaker som att kolla bussen, schema osv.... Förra veckan kraschade min data så nu är den på lagning... Upp till 4 veckor kommer jag va utan den så nu har jag mammis...  I veckan fick vi som sagt ut hemtentan... Satt med den hela dagen idag.. Sparar hela hela tiden efter varje liten ändring.. Men vad händer när jag är klar och har sparat det och sen ska öppna det igen.. ! Jo då står det att filen är skadad och inte går att öppna... Vaaa fan !!!!!!!!!  Efter ett mindre sammanbrott här hemma så lyckades pappa öppna filen på sin data.. Dock går det fortfarande inte på min...Men tänk om allt hade försvunnit.. Tänk när man använde sig av vanligt papper och penna.. Det var tider det !!!  I alla fall.. Nu får jag hålla tummarna att inte nått mer händer...


Blev lite träning också för att rensa huvudet efter all stress efter mitt problem... Ibland är det skönt att man kan bege sej dit och glömma lite av verkligheten !!



Nu ska ja ta o äta nått :p


Puss !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0