Politik och förvaltning....

Nu är det hemtenta som gäller..Därefter är det salstenta.. Allt handlar om politik och förvaltning. Alltså inte mitt bästa ämne alltså.. Men jag ska kämpa... Såg ett exempel på hur en salstenta kunde komma att se ut idag. Men fy. Detta gav mej bara en stor klump i magen. Jag vete tusan hur jag ska kunna lära mej allt detta ! Men ja ska fan försöka och vi får väl se hur det kommer att gå... Håller tummarna.. !

I helgen blir det plugg plugg plugg och lite mera plugg...  Blir lite stan och så också men ja... Fy det kommer bli ett par
tunga veckor faktiskt...

Nu blir det att vila sej lite ikväll.. Imorgon blir d upp tidigt och sätta sej med böckerna igen...


Puss   //   Josefin    ♥





Framtiden är den enda tid i livet som man kan påverka


Kommentarer
Postat av: Helena

Hejsan mitt hjärta! Du kommer att klara det bara fint ska du se! du e bara så grym som du tror då tänk positivt! =)

2008-09-19 @ 10:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0