Tiden den går fort...

Snart är det dopdax och jag har iingen aning om vad jag ska ha på mej. Konstigt att börja fundera på det redan nu men tiden går så fort och snart är dagen där och jag har noll koll...  Presenten är i alla fall avklarad och är faktiskt jättenöjd med den, så det är alltid nått.... 

Nu är jag på bättringsvägen så det är underbart. Fortfarande lite seg i kroppen och huvudet.. Känner att huvudvärken inte riktigt är borta ännu men till helgen ska den förhoppningsvis ha släppt...

Idag var det föreläsning.. Eller föreläsning och föreläsning. Läraren verkade inte kunna speciellt mycket. Känns som att om man ska vara lärare ska man ha koll på läget och ämnet. Men istället var det oss hon frågade om vi hade koll på både det ena och det andra. När någon frågade henne något så var svaret att det hade hon inte riktigt koll på typ...  Synd det var en sån lärare när det handlar om barn för det är ju något av det som intresserar mej mest...   Dock finns det en tjej i den andra klassen som ibland uttrycker sej fruktansvärt dåligt... Räcker upp handen och säger att hon trodde det var föreläsning hon skulle gå på och att hon tyckte att vi skulle ha rast nu.. Svårt att förklara hur denna människa beter sig. Men hennes sätt att uttrycka sig är hemskt !! Tyckte synd om läraren även om hon kanske inte var den bästa....

Imorgon blir det föreläsning och därefter ska jag faktiskt försöka bege mej till gymmet.. Va ju år och dar sen jag va där nu känns det som... Får ta det lugnt men ska ändå röra lite på mej :)

Lördag blir det shopping med pappa eftersom han blidde sjuk idag och sen på kvällen ska ja träffa Helena :) trevligt trevligt... Blir att sova i Limhamn denna natt eftersom man är "utslängd" hemifrån eftersom pojken ska ha sina killkompisar här hemma och dom ska glo på en Fight hela natten.. 

Beställde förresten denna klänningen precis... Fattade inte riktigt hur man skulle mäta... Men kanske jag som e trög... :)

   
Nu får man bara hålla tummarna på att det är rätt storlek och att den är lika söt i verkligheten..


Nä nu blir det mat :)

Puss alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0