Förkylning...

Jag har lyckats dra på mej en ordentlig förkylning... Ögonen rinner och det är stopp i näsan.. Men som tur e har man världens finaste pojke som kommer hem med lite godis till en.. Men borde egentligen inte äta allt detta skit nu när ja inte tränar.. Men jag e ju faktiskt sjuk och då inbillar jag mej att det är okej..  :)  Tack älskling för godiset i alla fall !!

Idag har det bara varit skola.. Segt med tanke på att det inte kändes som om man lärde sig något nytt som man inte hade kunnat läsa i böckerna... menmen...

Imorgon blir det som sagt klipp och sling med töserna.. Tåget till Kävlinge och sen när man åker hem är man fin i håret... Gytt.. Passar ju bra till fredagen... Då blir det skola på förmiddagen sen på kvällen blir det födelsedagsfest hos en från vår gamla gymnasieklass.. Ska bli grymt trevligt att träffa lite folk därifrån... :) Men blir först lite vin hos Maria och jag ska tvinga på henne galakläderna haha...


Puss !!!!             ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0