Vilken kärlek...

...du har gett vår familj under 9 år.... Du älskade älskade Piff.. Hur ska jag klara av att veta att du inte finns där hemma nästa gång jag ska hälsa på.. Att se dej ha ont och lida var fruktansvärt även om vi endast visste om att du mådde så dåligt i en dag... Vi fick en sista natt tillsammans med dig som vi kunde ägna åt att visa hur mycket vi älskar dej!!!! Fan piff hur kunde det bli såhär.. du e ju min kungliga till katt.... Tjock och go och det bästa i hela världen..... Har gråtit som om du vore en människa. Men för mej var du det.... Du hade ju din egna lilla personlighet och levde ditt liv... Du var en familjemedlem !

Piff jag kommer aldrig sluta älska dej och du har en speciell plats i mitt hjärta..... Sen den dagen jag valde ut dej och du följde med mej o pappa hem har jag älskat dej... Du är speciell, du stack ut från mängden.... Jag älskar dej..... Du kommer aldrig bli bortglömd....

Att låta dej få somna in idag var det värsta beslut vi någonsin har behövt ta... Men min älskade du ska inte behöva lida... Nu sover du skönt och slipper smärtan... Hade jag kunnat göra något för att du skulle bli bra hade jag gjort det. Utan tvekan.. Hade kunnat betala hur mycket som helst för en doktor som hade kunnat hjälpa dej... Men det fanns inget vi kunde göra...  Jag hoppas du kommer få det bra där uppe...


JAG ÄLSKAR DEJ !!!    ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0