Vardagen..

Känns som om dagarnas innehåll bara är samma alltid.. Rutiner....   Äta, skola, plugga, sova .. Kanske man hinner med att träna lite då och då...  På fredag är det tenta, igen.... Har varit alldeles för mycket på sista tiden med skolan känner jag... När man är ledig är man ändå inte ledig eftersom man måste läsa... Känns så jäkla trist... !!

Blir i alla fall lite vin med Lina på fredag.. Skönt efter tentan och allt... Det enda jag ser fram emot :)   Inte ens middagarna hos pappa är som vanligt längre även om jag får träffa pappsi o carro då ju..... Piff är inte där och det var hemskt att komma in i huset och han inte fanns där.... Underbara lilla Piff... Men snart får du vila i din trädgård igen... !!

Nu ska ja återgå till mitt vardagliga tv tittande... Tråkigt som man är....


Tjingeling....

Puss puss   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0