Passade :)

Fick hem klänningen jag beställde idag :) Skönt att den passade.. Va ju lite orolig med tanke på att jag valde en xs.. men plattbröstad som man e hade jag absolut inte kunnat ha en större.. Den va så fin.. enkel och fin som jag vill ha det... Svart som vanligt men trivs i det så....





Idag har det varit skola hela dagen... E helt slut i huvudet på något sätt men är ändå på sjukt bra humör :) Nu e det ju typ helg.. Även om det kommer bli massa plugg o så... Att slippa bege sej till skolan och ha föreläsningar e så skönt !!!
Ikväll kommer jag bara slöa mej.. Absolut inte sugen på att göra nått...

Imorrn blir det som sagt plugg heeela dagen lång.. Framåt kvällen bär det av till Helena.. Får se vad som händer... Har ju inte pratat me den lille ännu så.....  :)  Sjukt sugen på vin :P  men får se....



Puss puss     ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0