Ett tag sen

nu var det ett tag sen jag skrev.... Tankarna finns fortfarande hos min lille Piff... Men har insett att han verkligen har det bra där han e nu även om jag saknar honom nått otroligt....Kommer alltid älska honom !!






Fick i alla fall tillbaka tentan förra veckan och den klarade man.... Nu håller man redan på att läsa inför tentan nästa vecka... Fan borde snart ta slut med alla tentor... menmen.. Finns ju många många utbildningar som e mycket tuffare så ska väl inte klaga egentligen...

Idag har man bara pluggat och sen blidde det Ikea med papps... Älskar att vandra runt där :) Man hittar alltid nått nytt... Ska bli skönt att få lite ordning i köket.. Äntligen ! Men vi får väl se hur det blir... Kan ju inte bli tråkigare och hårdare än vad det är nu... 

Imorrn blir det skola hela dagen.. Får väl se om ja orkar stanna hela tiden men ska i alla fall gå dit en stund... På kvällen blir det väl förhoppningsvis träning... Önskar bara att jag hade suget som tidigare.. Nu känns det mer som att jag behöver tvinga mej dit... Inte alls kul... Folket irriterar mej mer och mer för varje gång och ja önskar bara att man kunde försvinna därifrån när vissa ska snacka me en och det enda man vill göra e att träna... Jag vill ju inte va otrevlig och säga: nej jag vill inte snacka med dej.. att bara ignorera funkar inte heller... har försökt det nu ett tag... menmen... en dag kommer man bara säga sluuuta jag vill bara träna..


Nu ska ja återgå till att bara koppla av i soffan :)

Ha en underbar kväll   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0