Aldrig mer dricka...

Så kändes det verkligen igår och så känns det fortfarande.. Nu måste jag verkligen hålla mej borta från spriten ett bra tag.. Fy fan va ja mådde igår.. Fattar inte hur jag kunde må så dåligt men ja.. Man har ju bara sej själv att skylla så.. Men ändring ska det bli...

I alla fall i fredess hade jag bara hemmakväll med pojken.. Skönt och mysigt :) Blev en sjukt tidig kväll var sjukt trött....

Upp tidigt på lördagen för dop... Min lilla brorsdotter va såå söt i sin dopklänning.. Samma som jag också har haft en gång för många år sen.. :) Samma dopdatum också har vi.. Trevligt .... Fick i alla fall reda på att jag hade blivit utvald att vara fadder... Nervös blev jag såklart när jag skulle hälla upp vattnet i skålen... men det gick bra som tur var..... Hon e så underbar !!!

 



Sen efter tårta och så hemma hos brossan begav vi oss hemåt... Hämtade upp Helena på vägen...  Väl framme började vi göra oss i ordning inför kvällen...
Inflyttningsfest hos Maria och Linkan.... Mycket mycket trevligt... Ni har det så fint där hemma ! Kul o träffa folket igen.. :) God dricka och trevligt folk ! Lyckad kväll helt enkelt....

 Sötaste lappen  :)

 Finaste Maria

 Jag och Martin.. Trevligt att se dej igen :)

 Helena, Maria och Kalle... :)

 Önskar man sej smörknivar så gör man hehe...

Tack gumms för en trevlig kväll....




Nu får jag återgå till pluggandet och boken. Riskbruk och Missbruk haha.. Passande såhär efter helgen...



Puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Annamellita

Vad bra att skriva en sån lapp!

2008-11-05 @ 10:05:20
URL: http://annamellita.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej!

Okej, va roligt att du trivs och att det går bra, :)

Jag tycker att det verkar vara en intressant linje, och den skulle passa mig väldigt bra.

Jag får söka dit efter gymnasiet!

Och tack desamma, lycka till i framtiden du med! :)



2008-11-05 @ 19:04:17
URL: http://mariestayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0