Lugn och skön helg....

Helgen har varit otroligt lugn.. Inte gjort mycket egentligen...
Igår bar det iväg till Höör till pojkens föräldrar. Dom har gift sig så va lite grillning och så.. Självklart blev man chaufför men börjar vänja mig...  Gamlingarna fulla och schlager haha.. Hur lyckat kan det bli?? En familjevän till dom så 50 + fick för sig att han skulle sparka på en gubbe som dom hade i trädgården. Det slutade med att han ramlade över ett staket och bröt antagligen benet så blev akuten nästa för honom. Skönt ändå att det inte bara är vi ungdomar som kan göra dumma saker :)

I morse vaknade man sent och så sitter man vid frukostbordet och så säger pojken att jag ska komma och kolla ut genom fönstret.. haha och vad står på gården bredvid oss på ett tak.. jo en stridsvagn, hemmabyggd i papp.. Den hade till och med en parkeringsbiljett fasttejpad haha.. Vem gör ett sånt jobb med en sån sak... Aja.. :)

image34
 Lille frank :) haha.. jag är lättroad, jag vet.....

Nu ska ja återgå till reprisen av Greys...

Puss alla






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0