Tjejproblem - Skor

Många tjejer älskar skor. Oftast har man alldeles för många och man köper ändå fler... Pojkvänner och pappor klagar på en att skorna tar för mycket plats och att man inte behöver fler.. Men på något konstigt vis behöver man alltid alltid fler... Spelar ingen roll om man precis har köpt ett par, man behöver ändå ett par nya.

Med många skor kommer även problemen då man måste ta dom små älskade skorna till skomakaren och klacka om dom. Idag var det då mina små skor som skulle in och klackas om hos den nu Hatade skomakaren. Han ville ha 250 kr för att klacka om dom.. Herregud. Kunde lika bra köpt mej ett par helt nya. Ok kanske inte för 250 men inte långt ifrån... Så sur jag blev.. Har ju klackat om dom innan och då för det bra priset 50 kr... Hur kan det skilja sig 200 kr från en skomakare till en annan ? Är det möjligt liksom...Aja nu ska jag inte klaga allt för mycket.. Men sur blir man ! Så gå nu inte till skomakaren på N.Skolgatan !


image18


Borde ha ett rum var man kan ha denna tapeten och bara ha sina sko och en stor spegel var man kan spegla sig och se hur skorna passar till kläderna som gäller för dagen/kvällen....

Puss alla skoälskare









Kommentarer
Postat av: Helena

man har aldrig för många skor! Bara det faktumet att du sa det fick mig att be Herren om förlåtelse å dina vägnar haha

2008-03-24 @ 11:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0