Små saker piggar upp...

Igår va jag i stan me pojken... Brukar alltid ble helt deprimerad när ja ska hitta jeans... Brukar sluta med att jag blir ledsen och får ångest över att ja e kort och att inga jeans passar på längden...Men igår var en bra dag för mej... Detta på grund av att BikBok har kommit med den utmärkta idéen att göra jeans i en modell som dom valt att kalla Short... Självklart va dom kanske lite lite lite för långa men verkligen inte alls..
Och denna lilla sak gjorde hela min helg underbar. Blev på bra humör och Danne slapp mitt dåliga humör som brukar komma till följd av att alla byxor sitter fel och är alldeles för långa. Alla är inte pinnsmala och har 2 meter långa ben.. Men nu är jag i alla fall glad för ett tag framöver.. Små saker som egentligen är helt obetydliga kan göra en så glad och pigga upp en till tusen.... Tack BikBok, önskar dock att fler affärer hade kommit på denna briljanta sak!

Nu sitter man i alla fall o väntar på att danne ska komma hem från träningen så man kan få litta mat i magen.. :) Och imorgon är det skola som gäller igen..För tidigt på morgonen men men va gör man..

PUSS ALLA UNDERBARA  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0