Rapport 2

Äntligen är denna avklarad... Är det något kvar nu är det bara små små detaljer som vi har glömt eller helt enkelt förklarat konstigt... Så nu är det bara Rapport 1 och tentan kvar, på denna delkursen då.... Sen kommer nytt o nytt o nytt... Känner mej otroligt trött för tillfället. Ingen orka alls att plugga eller nått annat för den delen.. Imorgon är en ledig dag men vad känner man sig tvingad att göra om inte plugga.. Snacka om att dom kommande veckorna inte är mycke att vara glad över. I alla fall inte om man tänker på hur mycket man har att göra... Men tur man har gudarna i skolan. Vad hade dagarna varit annars?

Imorgon är man som sagt ledig och då ska/bör man plugga... Vi får väl se hur det blir med det. Dock ska jag träna ! viktigt viktigt... Snart sommar ju, även om man inte kan tro det när det var snö häromdagen.. Men man får ju tänka positivt... Är i alla fall sjuuukt sugen på att gå på stan o handla massa sommarkläder ! Eller bara massa kläder, spelar ju ingen större roll vad. Bara det bränner i fingrarna typ...

Nu är det snart: Du är vad du äter.  Vaaarför kollar jag egentligen på detta.. sjukt kasst program egentligen men ja på nått vis e jag fast. sen är det Private practice ju ! Viiikken kväll :D

♥Puss mina gudar där ute ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0