Världens sämsta kock..?

Då har man bakat sin kladdkaka.. Dock blev det ett stort misslyckande. Vet inte riktigt vad som gick fel... Bakade en dubbel sats men tänkte ha den inne lite längre för att den inte skulle vara för lös... Nån som har tips på hur man ska göra för att det ska bli rätt om man kör dubbel sats ??? Får kanske skaffa mig ett annat recept...

Pojken sa att jag borde skaffa mig ett förkläde där det stod Världens sämsta kock..... :( tyckte dock det var lite överdrivet. Visst jag är inget proffs, men är jag verkligen så dålig....

    Såhär borde den ha sett ut.....


  Detta blev dock resultatet....

Hjälp behöves !


Nu ska jag i alla fall provsmaka den.. 
Puss alla.. Trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: Helena

hahaha d va värre än ja trodde gumman!! men övning ger färdighet =)

2008-06-23 @ 19:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0