Träning, träning och träning...

Ja då har man varit och tränat nu på kvällen... Börjar tappa motivationen. Känner inte att jag får några resultat. Okej det är kanske inte så konstigt med tanke på att jag äter sjukt fel... Önskar någon kunde säga till mig exakt vad jag skulle äta för att uppnå mina mål...Men samtidigt är det sjukt svårt eftersom jag är så jävla kräsen... Fan måste verkligen ta tag i mig själv och börja äta nyttigt !!! Får även se till att öka träningen litta... Nu jävlar ska jag försöka även om motivationen saknas....  Får försöka dra ut mamma på promenader dom dagarna jag inte tränar på gymmet så jag rör mig lite i alla fall. För i jordgubben blir det inte många steg..

Någon som har färdiga recept med nyttiga maträtter???? Behöver verkligen detta....

Nu ska jag hoppa in i duschen.
God kväll :)

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

har två tidningar fyllda med nyttiga recept, man måste ba våga präva nya saker! Om du vill kan vi köra recepten tillsammans så får ja osså lida om d e nasty haha puss

2008-06-26 @ 19:41:22
Postat av: Lina

Du ger mig sjukt dåligt samvete, för du tränar en massa och har fin slank kropp. Här sitter jag som en Barbapappa, och tycker inte du behöver förändra någonting. Men du är faktiskt väldigt kräsen och kanske lika dålig på att laga mat som mig. Mitt tips är tonfisk express med paprikasmak. Sjukt god på knäckebröd och i sallad. Mumma!

2008-06-26 @ 22:42:23
URL: http://kakariki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0