Snart helg igen....

Då har man gått och blivit förkyld och hostig samtidigt som jag fortfarande har ont i magen... :(  Får hoppas att det snart ska gå över... Har en tid på tisdag... Ska försöka att inte oroa mig så mycket men man undrar ju vad det kan vara...

Usch när jag kollade mina poäng från skolan så stod det att jag hade en icke avslutad kurs..Hatar sånt när lärarna säger att man skall bli tillgodoräknad och dom glömmer bort att göra det. Så nu får jag kontakta lärare och allt för att det ska bli rätt.. Irriterande !!!!

Nog med tråkigheter....
Snart kommer brossans bebis till världen. Har redan köpt present.. Väldigt mycket mig i den hehehe.... Så vi får väl se när den lille kommer... :)

Imorgon blir det en helkväll med helena... Wunderbar... :)  Minnen, minnen och åter minnen...

Ska bli underbart med helg...

Puss alla !!!!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0