Sjuka väntetider

Idag var jag hos doktorn eftersom jag har haft ont några dagar och allt känns inte som det brukar... Hon ville boka in mig hos en gynekolog i augusti. Herregud det är mer än 1 månad dit. Ska jag gå och ha ont och vara orolig tills dess ? Jag förstår att dom har semester och klart dom måste få vara lediga, men ska man verkligen behöva vänta så länge?? Okej kanske inte är länge om man jämför med vissa väntetider men för mig är det länge.... Då skulle dom kolla mig med ultraljud och diskutera ifall jag behöver mer smärtstillande och kanske en ny sorts piller... Men men.. nu ska jag sluta klaga..... :p Får tänka positivt om att dom kommer få ett återbud....  :)

Nu ska jag kolla på våra bästa år... Hatar dock när dom byter ut folket i serien !!!


Puss alla.... Ha en underbar dag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0