Träningsvärk..

Älskar att ha träningsvärk. Kanske låter konstigt men då känner man verkligen att man har gjort någon nytta... Igår var det första gången jag tränade på cirka 3 veckor. Trodde att jag skulle orka springa i kanske max 10 min och att allt skulle ha gått åt helvete.. Men jag tog mej igenom ett vanligt pass. Dock blev det 5 minuter mindre på löpbandet än vanligt. Men nu blir det hårdträning resten av sommaren :) Underbar känsla att bara få koppla av på gymmet och inte tänka på något.... 

Idag är sista dagen i jordgubben.. Sjukt skönt. Skönt att slippa alla gamla tanter som kommer och tjafsar och är allmänt jobbiga.. Kanske också blir så när ja är gammal. Får dock hoppas att så inte blir fallet.. Men vem vet... Jag vill bli en sån gammal tant som är en sån gullig tant som man bara vill krama om.... Det ska bli mitt mål när ja blir gammal :D Men vem vill egentligen bli en sur gammal tant ????

Nu får ja börja göra mej i ordning inför jobbet....

Puss alla !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0