På benen igen

efter en inflammation i livmodern..... Inte det trevligaste men nu är jag på benen igen.. Skönt att få vara uppe o vandra runt i lägenheten lite... Blir även jobb idag.. Ska bli skönt att slippa ligga i sängen idag också....  Har nämligen varit sängliggande i 2 dagar... Har varit sjukt pigg och rastlös men har ändå fått ligga ner och bara slöa... Vissa kanske tycker d hade varit skönt men iinte jag. Jag är träningssugen och rastlös. Det är en sak om man mår dåligt och sover hela dagarna... Men så har det ju inte varit nu...  

I tis va jag hos barnmorskan och gynekologen eftersom jag har haft ont i magen nu några dagar... Va ju på Citykliniken och där sa dom att om det inte blev värre så fick jag vänta till den 5 aug för att då komma tillbaka till en läkare... Det blev inte värre men hade fortfarande ont... I alla fall fick komma till en annat ställe.. Dom konstaterade att jag som sagt hade en inflammation i livmodern.. hur fan lyckas jag få allt ??? Hon visste inte hur jag hade fått det men det är väl som att få en inflammation i ett knä eller nått.... Så fick order om att ligga i min säng i 2 dagar o inte göra nått.. Har även fått medicin och blivit sjukskriven till söndag. Men orkar inte ligga hemma.... Dock får jag vänta till mitten av nästa vecka med att träna...  Och citykliniken tyckte att jag skulle vänta till 5 aug... Galna idioter..Ähh nu ska ja sluta klaga :)

Det är fint väder ute och jag hoppas att sommaren stannar ett tag till så jag får chans att njuta av den :)

Ha en underbar dag alla... !

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0