Bästa mascaran...

Helena tipsade mig för ett tag sedan om en mascara som hon tyckte var sjukt bra. Jag bad henne inskaffa en till mig eftersom jag inte hann... Har nu haft den i några dagar och jag är förälskad !!!! Så underbart att komma ut från duschen och inte va helt svart runt ögonen...  Det är bara att ta varmvatten och så är det borta.... Tänkte att då kladdar den väl helt mycket under dagen också men icke...  Är sjukt nöjd !!!  Tack gumman för tipsen.... Den blir också jättebra på.. Man får långa fina fransar.....





Nu närmar sig besöket hos doktorn...  13,30 får ni hålla tummarna för mig... Är sjukt nervös.... Det är säkert inget men det är lika bra att kolla upp det... Jag tror ju alltid det värsta, men det är något som inte stämmer ju...  

Vi hörs senare
Puss
     ♥





Kommentarer
Postat av: N I C O L E

tack för tipset :)

2008-07-02 @ 19:35:43
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: cilla

Spana gärna in min blogg å svara på frågan tack!:)

2008-07-02 @ 20:39:41
URL: http://cillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0