Inredare?

Gud vad jag älskar att göra om hemma. Tänk att ha det som jobb.
Att för göra rum fina och utnyttja dom på bästa sätt..
Hade ju självklart fått gå en utbildning inom detta eftersom jag inte är
duktig, men jag vill lära mej och jag älskar att fixa och dona.
Älskar att kolla i tidningar med om hur rum har sett ut före och efter
älskar roomservice o såna program... Mindre kul tycker danne att det är
eftersom jag vill göra om hela tiden.. Han tycker aldrig att jag blir nöjd...

På lördag blir det målning i hallen...Ska bli skönt att få den fin..
Får i alla fall hoppas att färgen blir fin. Det kan ju se så olika ut på färgprover
och i verkligheten. Men jag hoppas och jag längtar dit.
Ska få måla själv!! Ovanligt.. Brukar inte få det förtroendet av pojken men nu så...

Kanske är inne på helt fel spår med socionom borde kanske satsat på inredare...
Är det svårt att lyckas??

Aja nu får jag väl gå o stoppa huvudet i tv.n istället för att gå i sådana tankar hehe...


Puss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0