Dagen

Dagens innehåll.....

¤ Tvättning. Känns som jag alltid tvättar, och det gör jag också. Men hur ska man göra när vi använder
så sjukt mycket kläder som behöver tvättas. Det är nästan bara träningskläder men dom måste
ju också tvättas. Haha det som behövs tvättast mest egentligen ju så.. Det är väl logiskt  att om man
tränar 3-4 ggr i veckan och är 2 st som gör detta, leder det till att det blir mycket tvätt... Men men...

¤ Besök på tingsrätten med Lina. Ska gå på rättegång på måndag. Ska bli intressant att se hur
det går till. Dock blir det väl mest massa antecknande så att man kommer att få kramp i handen.
Men ska bli skoj. Hoppas bara den blir "bra".

¤ Träffat pappa i stan. Va och åt lunch på Mando. Mums. Lövbiff med pommes, älskar det. Förstår
inte hur dom får den så saftig och god. Jag lyckas aldrig med sånt. Men det beror väl på att jag
är sämst på att laga mat. Va även och inhandlade mej nya träningsskor..Men när jag kom hem
började jag fundera på om jag skulle tagit dom andra istället. Får tänka på saken ikväll, vandra
runt i dom och känna efter...

¤ Plugg. Har läst lite i böckerna, som man skulle ha läst till tidigare lektioner. Bättre sent än aldrig.
Inte sant ? ;) Får väl fortsätta läsa sen men boken Civilrätt var väl inte den roligaste... Blir alltid så sjukt
trött när jag läser... :(


Ikväll blir det bara slappekväll med pojken framför tv.n :) Ska bli skönt.. Har blivit så trött på senaste tiden.
Så blir väl läggdax tidigt. sen är det uppstigning imorgon kl 6.. Usch ....


Ha det underbart :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0