Partysugen...

Nu är det snart helg.. Och jag är sjukt festsugen... 
Va längesen jag va såhär festsugen men det är väl så det blir ibland..
Har nog aldrig längtat så mycket till helg som idag. Känns som om denna veckan har varit ovanligt lång och seg. Ingen aning om varför men det är väl så man känner ibland... Imorgon är det i alla fall lugnt på dagen. Sovmorgon och plugg med Lina, sen blir d väl träning o sen får man se va som händer... Lördag är det iaf inflyttningsfest.. Ska bli sjukt trevligt !!! Hoppas jag hinner få min klänning, men annars får man väl rota fram nått annat...

♥ Ha en bra kväll.. Puss alla




Kommentarer
Postat av: Helena

kan inte hålla med dig mer! otroligt seg vecka men lite party till helgen ska nog råda bot på den saken ;) puss på dig gumman

2008-02-21 @ 20:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0