Jävla knä

Ja så har man gått o fått nått skit i knäet. :( sjukt ont gör det, speciellt när man ska gå upp för trappor. Tur man har ortopederna på mammas jobb som kan kolla en gratis o direkt. Svullet knä  med vätska i.. Nån ehh Sinding Larsens grej eller va det nu hette...Nån ovanlig form av överbelastning. Hur lyckas jag alltid få nått problem med mina ben.. E det inte benhinneinflammation så är det nått sånt här... Tråkigt värre säger jag bara.. Ska vila och hoppas på att det försvinner.. Det kan ta allt från en vecka till ett halvår.. KUUUL liksom.... :( aja får väl hoppas på det bästa.. Får iaf gå ti gymmet o köra nått, annars kommer jag ju bli rastlös och sur...

Aja ikväll blir det i alla fall Jensens Böfhus.. Mumms.. Ska njuta och glömma mitt knä för ett tag. Har varit irriterad nog över det idag känner jag. Sen är det gosip girl på tv ikväll. Vet ej varför men har i alla fall fastnat i det.. Sen är man ju ledig imorrn, då blir det väl lite plugg och vila förhoppningsvis  :)

Ha en underbar kväll alla !!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0