Irriterad!

Nu är jag sur! Min klänning från tradera kommer aldrig.. Den är på posten men kommer jag få den så jag kan ha den på mej imorgon kväll???? Jag måste, annars har jag inget kul att ha på mej... Iförsej vet ja inte ens om den passar mej....

Imorgon blir det dock bröllop.. Verkligen inte traditionellt.. Hade antagligen kunnat gå i mjukisbyxor men ja.. Det ska jag verkligen inte göra i alla fall....  Men vi får se
Imorgon kväll blir det utgång me töserna från klassen.. Ser fram emot det.. För jag är verkligen på festhumör .... !

Nu ska ja se private practice... :D pusss alla....♥

Jag vill osså va fin i mitt hår! Precis som Lina... FINASTE !

Kommentarer
Postat av: tess

Kul med bröllop iaf =)

2008-02-28 @ 21:15:17
URL: http://totesossosanon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0