Bebisarna

Det gör ont i mitt hjärta när jag ser dom just nu...
Går runt med trattar på huvudet.. Fastnar överallt och försöker få av den hela tiden... Mina små älsklingar.. Såren ser äckliga ut och det ser ut att göra ont.. Nu ska dom ha dom där trattarna i 10-12 dagar.. Får dåligt samvete av att jag har utsatt dom för detta men samtidigt är det bättre för dom också, inte bra mej som slipper höra på deras skrik... Men det är verkligen som att ha riktiga bebisar hemma eftersom man måste ha koll på dom dygnet runt. Så dom inte fastnar nånstans som igår fastnade den ena bakom tv.n  och jag måste ta av trattarna då dom ska äta för annars kommer dom inte åt maten men då måste jag även hålla koll så dom inte slickar på sina sår... Jaja snart över och dom kommer må perfekt.. Dom kommer väl vänja sig vid att behöva ha lite extra utrymme så dom inte fastnar. Dock vet ja inte om katter är så smarta, men d återstår att se....

        


Ha en underbar dag alla :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad är det som har hänt med dom ?:S

2008-02-07 @ 10:52:11
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0