Åsnetrött

Idag har varit pluggdag.. Skolan hela dagen.. Man är ju inte van vid sånt numera. Van att gå 9-12 o sen vara ledig 3 dagar i veckan typ. Men nu är det allvar igen. Känns som det är mycket att hinna med på liten tid. Man ska läsa och skriva rapport 1 denna ska dock skrivas samtidigt som man skriver rapport 2.. Känns som tiden inte riktigt räcker till... Men det är väl såhär det ska vara på universitetet egentligen bara att vi har haft det sjukt slappt tidigare, det är först nu som allvaret visar sig. Men tur man har en grupp som kan skratta och roa sig samtidigt som man skriver för att ha heldagar med plugg och endast allvar hade jag inte orkat med. Iförsej kanske vi hade fått mer gjort då, men va fan :) skrattet behövs !

Nu är det i alla fall kväll och man borde läsa lite men känner att jag inte orkar... Nu har jag istället bara fixat här hemma. Burit ner soffan i källaren, såklart med pojkens hjälp. och möblerat om i vardagsrummet. Men självklart blidde jag inte nöjd med det.. Men får väl ändra om imorgon igen för nu orkar jag inte....

Snart blir d gossip girl... :D tisdagens nöje.. haha vilket liv man har... Men imorgon blir det allvar igen med föreläsning och plugg med Lina efteråt... Men skönt nog blir d gymmet efter d.... Behöver verkligen rensa huvudet känner jag!

Aja puss alla.. Njut av kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0