Vilken jävla morgon....

Vaknar upp med huvudvärk och illamående efter gårdagens inflyttningsfest hos en i min klass.. Önskar bara att jag inte hade varit så trött igår. Känner mej som en 80årig tant som behöver sova middag och lägga sej tidigt på kvällen..Men trevligt var det i alla fall... Socionomerna på fyllan haha....

Men va händer mer en morgon som denna... Jo jag sitter o kollar på tv och hör att katten börjar krafsa i en av fotöljerna... Tänkte va fan håller hon på me.. Kolla dit o va fan har hon gjort då.. Jo kissat i skinnfotöljen...Helevete också... Kattpiss som luktar värre än något annat typ... Lukten kommer ju aldrig gå bort.. Antar att dom inte gillade sin nya kattsand... Skit också.. Så nu luktar här så sjukt äckligt... Har försökt få bort lite av lukten med rengöringsmedel men fan....

Vilken start på en ny dag.... :(

I eftermiddag blir det tvätt, städning, hem till pappa för lite julmys och sen ska jag spela klient ikväll.. Fullspäckat schema.... Nu ska jag dock försöka rengöra fotöljen lite mer för fy fan vad här luktar..... 


Puss ♥


Bilder från igår .....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0