Ledig...

Nu är det äntligen jullov !!!  Sjukt skönt faktiskt. Men samtidigt så känns det konstigt. Känns inte riktigt som att det är jul om bara några dagar. Kommer ihåg när man va yngre och man hade luciatåg och skolavslutning och så.. Då fick man verkligen julkänslan. Men nu har man nästan ingen julkänsla alls.. Har inte ens handlat färdigt julklapparna. Har pojkens present kvar ju. Men får väl försöka bege mej upp i stan en snabbis idag trots att jag inte mår speciellt bra... Alltid lyckas jag bli sjuk till jul... Samma förra året men det är smällar man får ta...

Fick i alla fall tillbaka tentan igår. Skönt att man hade klarat den i alla fall... Nu är det bara en hemuppgift som vi ska skriva över lovet. Tråkigt värre men inte mycket att göra åt det... Ska bara se när jag orkar sätta mej med den och verkligen skriva... Men det kommer.....

Igår blev det även lite vin/öl på Möllan med folk från klassen.. Socionomerna på vift.. Sjukt trevligt.. Önskar bara att jag hade mått bättre och att förkylningen inte va så jobbig.. Men det var så trevligt ändå ! :) Får bli fler såna kvällar.....

Lite foto från kvällen igår....















Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka bli av med denna dumma förkylning :(

Puss puss     ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie Cronvall

Wiie, vad roligt att du har en blogg. Lätt att det får bli fler klasskvällar :) Jag tänkte faktiskt på er när satt jag på tåget hem. Sova nästan hela resan. Tror allt släpper nu när skolan är slut, då inser man faktiskt hur trött man är. Hoppas din förkylning blir bättre :) Jag var hos tandläkaren idag å fick veta att jag ska dra ut båda mina visdomständer :S Buu, å aj aj! Hoppas du får en fin fredag. Puss puss

2008-12-19 @ 14:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0