Juldagarna

Började med att ha lite julmys hos mamma dagen före julafton. Tradition nu på senare år. Blev sista julklappsinhandlingen på dagen och på kvällen blev det som vanligt tacos och presentutdelning i liten skala :) Hur mysigt som helst.. Mormor fick ju sin kalender med brandmännen haha.....
 
Sen va d dax för den riktiga julafton... Upp tidigt och iväg till lilla Liv med familj :) Så söt o stor hon har blivit.. En riktigt söt tjock liten bebis.. Utklädd till jultomte va hon också.... Va där en stund och lämnade av presenterna o sen bar det av hem till pappsi.... Vid 2 åkte jag och hämtade upp farmor, som vanligt får man va chaufför.... Sen vid 3 kom familjevännerna.. Då blev det självklart Kalle Anka och sen julmat för mig i form av spaghetti och köttbullar.. Blev så sjukt sugen när jag såg lady och lufsen så fick bli det.. Dom andra åt såklart vanlig julmat... Nästa år får jag nog köpa hem en majskolv också :D  Sjukt gott va det i alla fall och så slapp jag den traditionella julmaten :D lyckligare kan man väl knappast bli när man e kräsen o hemsk som jag.....  Blev julklappsutdelning och en lugn o mysig kväll !!!!

I torsdess blidde det färd till Höör och hälsa på pojkens föräldrar för en 3.e dag med lite julfirande.... Gud vad julen blir lång när man ska hit och dit på alla möjliga ställen :) men det va skönt att komma iväg lite....I fredess blidde det besök hos morfar. Lika bra o passa på när man ändå e i Höör så :)

Igår träffade jag helena på kvällen och hade sjukt trevligt... Alltid så skönt o träffa dej o snacka massa :) Men 2 öl o 1 redbull vodka..Får fan klara lite mer på nyår hahahaha......

En sjukt härlig vecka har det varit i alla fall !! Nu blir det andra bullar med tenta skrivande och så... Men sen blir det ju en paus för nyår :D SKÖNT !!!




   Min fiiina julklappspåse haha.... :)


  Finaste Liv


   En del av familjen samlad




Ha en underbar kväll 
Puss
   ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Dags för nytt inlägg?? =( Klart vi ska se filmen snart! Tänkte faktiskt på det för några dagar sen =) Vin, film och en massa massa godis. Kaveh tyckte om när du höll koll på festen hehe :) min lilla vakthund.

2009-01-03 @ 12:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0